ترنم گل سرخ
این وبلاگ سعی در اطلاع رسانی نکات مثبت زندگی در ژاپن دارد.
Wednesday, May 10, 2006
تب داوینچی

مدتی بود به تب راز داوینچی مبتلا شده بودم. ترجمه فارسی اون رو به طور اتفاقی توی اینترنت پیدا کردیم و خوندیمش. کتاب جالبی بود. پر از اطلاعات جالب و اسامی حقیقی. بعد از تموم شدن داستان حالا این من بودم که مدتها تو فکر بودم که اینا چی بود و اصل داستان هم تا کجا واقعیت داره. سالها قبل چیزایی در مورد نقاشی شام آخر شنیده بودم اما این رمان چیزای جالبی برای گفتن داشت. خلاصه بعد از یک هفته خوندنش یک هفته هم طول کشید تا هضم بشه.

به کسانی که هنوز نخوندنش توصیه می کنم اگه وقتش رو دارید بخونید و بعد خودتون تفسیرش کنید.

2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
salam.migam mishe lotfan linke tarjomeye farsisho ham bezarin ke ma ham bekhunim ? motshakkeram.

Anonymous Anonymous said...
salam .manam khaste khanome Saharo daram. age lotf konin adrese internetisho bedid mamnun misham.