ترنم گل سرخ
این وبلاگ سعی در اطلاع رسانی نکات مثبت زندگی در ژاپن دارد.
Sunday, April 02, 2006
زلزله دلخراش استان لرستان

خبر زلزله توی ایران رو که میشنوم تنم میلرزه. آخه توی همین چند ساله گذشته این زلزله ها داغهای فراوونی رو رو دل ایرانیها گذاشتند. خدا رو هزار مرتبه شکر که زلزله های استان لرستان اول با پیش لرزه های ملایم همراه بوده و باعث شده تا اندازه ای مردم خودشون برای زنده موندن توی این سرما بیرون بخوابند.

تجربه زلزله کشورهای پیشرفته نشون میده که عدم برنامه ریزی در کشورهای جهان سوم علت اصلی تلفاته.

4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
سلام، هنوز کاملا نمیدونم این وبلاگ برای چه کسی هست اما فقط میخواستم از کسی که اینجا وبلاگش هست تشکر کنم.توی یه سرچ از گوگل به وبلاگتون رسیدم و باید بهتون بگم نحوه نوشتنتون شیرین و جذاب هست به طوری که با علاقه خیلی از مطالب را خوندم البته هنوز خیلی مونده . مطالبتون برام جالب بوده . ازتون ممنونم و میدونم که مشتری پرو پا قرص اینجا شدم

Anonymous Anonymous said...
دوباره سلام ، کمی بیشتر خوندم و حالا دلم میخواد یک جمله به شما هديه بدم :به نظر کنفوسیوس فضیلت یعنی محبت به آدمیان !

Anonymous Anonymous said...
عذر میخوام من اسمم درین هست. توی کامنت های قبلی خودم رومعرفی نکرده بودم.

Anonymous Anonymous said...
سلام. متاسفانه خبرایی که از ایران میرسه همه ناجورا. ما به هیمن خبرای بد معروف شدیم اینجا. زلزله ی بم هم پیش لرزه داشته. خیلی ها همون دم سحری رفته بودن توی خونه.ان شالله دیگه از این خبرای بد نرسه. و سال خوبی داشته باشیم